11 August 2012

Messenger Her!



Show Recent Messages (F3)

Me: :)
She: ce nume
She: :)
Me: ce nume?
Me: :D
She: ciudat
She: :P
Me: adică id-ul?
She: da da
Me: :D
Me: depinde cum îl privești
She: uhm din toate unghiurile
She: amuzant ramane
Me: mie mi se pare nememorabil
Me: diar
Me: doar*
She: se poate memora
She: ))
Me: da.. dar nu din prima
Me: adică la primul auz
She:
She: mai conteaza cum
She: conteaza ca
Me: pentru mine conta la primul auz, deaia și id-ul ăsta
She: nu aveam cum sa il aud
She:
Me: păi nu pentur a nu-l memora tu există
Me: de tine nu m-ar fi deranjat dacă mi-ai fi reținut întâmplător vreun id
She: care id
She: ca tu te ascunzi
She: ce sa memorez
Me: orice id, generalizez
She:
Me: orice id, generalizez
She: de ce am impresia ca esti nitel aiurit
Me: nu știu
She: >:D<
Me: »:Đ«
Me: butonez două tastaturi deodată și când îți scriu ție scriu pe celaltă și invers
She:
She: dupa ce ca ai treaba
She: m am bagat si eu in sufletul tau
She:
Me: ai spus-o de parcă m-ar fi dernajat..
She: just saying
She: revin ma duc sa pap
Me: dar calcul tot nu vrea să meargăăăăă
She: lasa ca aduc niste dulceata
She: )

(subînțelesul cu dulceața e de pe mail: 

to Me
fie
sper sa nu iti rup gatul la cat esti tu de micut ;))
gem....da...fain asa
to Her
recitește-ți ultima linie :p
to Me
=)) da....nu m-am gandit
unde te-ai gandit ntz ntz
:))
to Me
bine
atunci gem pe tastatura
desi imi raman litere pe fund :))
to Her
deja e prea mult de gestionat!
schimbăm subiectul!
)

She: sau o biblioteca ) ca in poza
(se referea la poza asta pe care i-am trimis-o pe mail:
)

Me: mi-ajungi doar du ca în poze..
Me: da!
She:
Me:
She: uhmm
She: dupa ce?
She: si care pozE?
Me: știi care
She: uhm
She: dk stiam nu te intrebam
She: ca nu ti am mai trimis poze demult
Me: în cele mai recente
She: de pe fb?
She: de ce ma pui sa ghicesc?
She:
Me: ca în cele de pe mail
Me: pentru că îți place
She: u lost me
She:
She: esti un fenomen
Me: dacă judecăm după caracteristica trecătoare a fenomenelor, da, sunt un fenomen
She: offfffffffffffffffffffffffffffffffff
She: te as scutura acum nitel
She: asa cu forta
She: sa iti revii
Me: te-aș scutura eu mai mult
Me: și cu forță și fără
Me: să te pierzi
She: nu ma pierd asa usor
Me: mi-aș da silința să o faci
She: try harder
Me: virtual nu pot
She: clar
She: desi fizic esti micut asa
She:
Me: ești superficială
She: ai innebunit
She: nu mai faci diferenta intre gluma
She: si altele
Me: era sarcasm
She: da da
She: dk si eu mai sunt asa
Me: dacă gândeam serios că ești superficială ieșeam de pe mess
She: poate era mai bine daca alegeai alt cuvant
She: in fine o pun pe seama starii tale
Me: mândro!
Me: nu-ți argumentez deși meriți
Me: ești faină și nu ți-aș face remarci nașpa la modul sincer, doar ironic/sarcastic dacă e cazul
Me: dacă aș avea de făcut sincere, aș ieși de pe mess și mi-aș vedea de ale mele
She: bine mandrule!
Me: mulțumesc de înțelegere
She:
She: tu spui putine
She: si apoi trantesti cate una
She: gen
She: eu tie
She: esti faina
She: etc etc
She: si la cum te stiam eu,asta e ceva nou
Me: în priorități am avut și am gestiunea sinelui în fața oamenilor 'speciali'
Me: așa că pe latura asta am evoluat mai mult de atunci
Me: ('speciali' a nu se înțelege strict în sensul pozitiv)
She: m am prins
Me: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6vgt5HNI91r4hz58o1_400.gif


She: yummy
She: http://www.youtube.com/watch?v=JNWjsoDlytcWatch With Me


She: poate te mai linistesti
She:
Me: hate you!
Me: că nu-mi merge flash-ul
Me: *adică nici video-urile de pe youtube
She: of of
She: http://www.trilulilu.ro/muzica-diverse/without-face-without-number-la-coccinelle
She: nici asa?
Me: nici
Me: și chiar dacă mi-ar merge, n-aș avea sunet
She: omg
She: pacat
She: c est la vie
She: se potrivea cu imaginile tale
She:
Me: nu nu asta e viața, noi ne-o facem
Me: și sunt direct răspunzător de incapacitatea de a vedea video-urile alea și sunt conștient de asta
She: dar cand vei rezolva prbl
She: o sa vezi atunci
She: simplu
Me: de ieri tot asta încerc să rezolv
Me: da!
She: vrei sa vin sa te ajut
Me: da..
She:  ai biblioteca in camera?

(se referea la poza asta pe care i-am trimis-o pe mail
)

Me: DA!
She: atunci nu mai vin
She:
She:
Me: o mut..
She:
She: glumesc
She: nu mi e frica de o biblioteca
She:
Me: și dacă ți-era avem grijă să-ți treacă..
She: interesant
She: sa mai intreb cum?
Me: da, întreabă-te!
She: nu pe mine
She: )
She: ca eu stiu ce imi imaginez
Me: atunci e perfect!
She: desi momentan
Me: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m3m15pAWOE1qajjdco1_500.jpg



She: tu ai  merita sa fii pus la bibiloteca
Me: da.. da cu tine!â
She: ok...bine ca stiai ca sunt mirata
She:
She: de ce cu mine?
Me: pentru că mi-ei retrezit dorințe mai vechi
She: dar n am facut nimic...
Me: crezi tu
She: u tell me
Me: nu
She: te rog
Me: doar în față poți să-mi ceri asta
She: imagine me
She: te rog frumos
She: te rog dulce
She: ca o savarina
She:
Me: păcat. nu-mi place savarina
She: nici mie
She:
She: ca n are ciocolata
She: in fine
She: te rog!
She: de curiozitate nu m am vindecat
She:
Me: atunci vino și întreabă-mă
She:
She: haidiiiiiii
She: macar un piiiiiic
She: Puppy Dog Eyes
(audibles)
Me: clișeic
She: urat
Me: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiLvOONoBoKmasv-Uf4cTbtmqLDQfer27Ns3kbLtPe0f5z34wwiWDJNFSv1snfpMRxdgM07-Dlx6yYXUyGJAyBymqldahDxUyOmpTE2X3r5a7FDCDjcI1HwJQ3LWmcU3qfIrIQqAMfSP7TF/s1600/394992_269426956456869_153183534747879_750277_1065469076_n.jpg


She: ar trebui sa fiu si eu rea cu tine
Me: și ai primi exact asta în schimb!
Me: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5u56tNPrX1qc42blo1_500.gif


She: credeam ca altceva
Me: nu
She: evil
Me: depinde cât de rea
Me: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5gbicCTFQ1qkbew5o1_500.jpg


She: destul de rea
She: ca ma tot provoci
She: http://www.google.ro/imgres?q=hot+love&start=69&num=10&hl=ro&sa=G&biw=1440&bih=783&tbm=isch&tbnid=PNmDter-W-oPeM:&imgrefurl=http://favim.com/image/227203/&docid=dQ4RdCeY9OW2BM&imgurl=http://s1.favim.com/orig/26/couple-endless-love-grass-hot-love-Favim.co -227203.jpg&w=500&h=333&ei=fZsmUPbjK5D0sgberICADg&zoom=1&iact=rc&dur=353&sig=102013752205917693617&page=3&tbnh=147&tbnw=198&ndsp=36&ved=1t:429,r:20,s:69,i:68&tx=61&ty=79


Me: atunci aș mări miza
Me: http://25.media.tumblr.com/tumblr_lykzs70trx1qbdg3zo1_500.jpg


She: doar atat?
Me: depinde de tine
Me: poate mai mult
Me: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m4ndj4kWZ21r6tzato1_500.gif


She: uhmmm
She: yummy
Me: dacă te-ai mai liniști, aș mai coborâ și eu garda
Me: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m2g58aNcSK1qd3478o1_500.gif


She: eu sa ma linistesc?
Me: tu ai vrut să fii rea!@
She: tu m ai provocat
Me: și-am să te tot provoc
Me: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m50cbcIXzE1rwb5tto1_500.jpg


She: chiar te rog
She: macar virtual te descurci bine
She:
Me: da.. live aș fi altfel
Me: te-aș prinde de mijloc
Me: te-aș împinge în perete
Me: m-aș lipi de tine
Me: strâns, să n-ai aer
Me: ți-aș prinde mâinile
Me: ți le-aș pune la spate între tine și perete
Me: cu o mână ți le-aș ține acolo
Me: celaltă mi-aș băga-o în părul tău
Me: deasupra cefei
Me: cu forță
Me: cu degetele deschis
Me: e
Me: și apoi aș strânge pumnul
Me: ți-aș trage capul pe spate
Me: te-aș mușca de gât
Me: îde la claviculă până sub ureche
Me: ți-aș prinde lobul urechii între buze
Me: și ți-aș mușca vârful lobului, ușor
Me: apoi ți l-aș prinde cu dinții, tot
Me: și as trage de el
Me: mai puțin ușor
Me: apoi te-aș mușca de bărbie
Me: apoi de buza de jos
Me: aș trage de ea
Me: aș scoate vârful limbii și l-aș plimba de pe claviculă până spre ceafă
Me: apoi aș urmări același traseu trăgând aer pe nas
Me: să-ți simt mirosul
Me: să--mi simți respirația rece pe urma limbii
Me: apoi ți-aș da drumul mâinilor
Me: aș micșora presiune de pe tine pe perete
Me: te-aș prinde de mijloc pe sub haină cu o mână
Me: și de față, ușor cu celaltă
Me: cu obrazul tău în palmă
Me: și aș închide ochii
Me: și te-aș săruta
Me: și de acolo m-aș pierde probabil..
Me: dar știu că aș continua
She:
She: am mai avut discutia asta
She: si imaginea asta vizuala
She: fain
She: stii ce imi place in materie de sex si imaginatie
She: doar ca live...tu te pierzi
She: te ai speriat atunci ca am fost rece
Me: de mai aveam acum aceeași ocazie
Me: vedeai tu!
She: o sa ai
She: sa te vedem de ce esti in stare
Me: oare
She: gata te ai inmuiat?
She:
Me: a promite fără o bază evidentă, e deja clișeu
She: nu am promis
She: am zis doar ca vei avea ocazia
Me: a spune cu sensul de va fi
Me: dacă o să fie, să faci bine să nu mă aștepți pe mine, pe care m-ai întâlnit
She: dar pe cine?
She: tot tu esti
She: te ascunzi mai bine,doar
Me: da, posibil
She: da ar fi tare sa faci asta din prima cum ma vezi
She: dar ma indoiesc
She: ar trebui sa ma surprinzi
She: siiii
She: nici asta nu s a schimbat
She: )
Me: ești superficial iar
She: claaaar
Me: o să-ți zgudui superficialitatea asta dacă te prind
She: daca
She:
Me: dacă..
She: i can run fast too
She:
Me: i can run faster then you!
She: i can fight
Me: i can immobilize you
Me: like i told you
She: i can bite
Me: hands back on a wall
Me: i like being bitten
She: i know
She: dar nu am zis ca o fac cu placere
She: cu mai multa ura asa
Me: dar nici eu că o să poți alege
She: intre ce si ce?
Me: între cu plăcere sau fără
She: fara
Me: cu
She: deal
Me: deal
She:
She: moama moama
She: ce te as smotoci acushica
Me: nu prea ai apuca
She: am mai auzit
Me: trebuia să aștepți să mă satur eu de tine
She:
She: nu se poate asa ceva
She: )
Me: nu era după tine
She: aha
She: pana una alta....imi iau imaginatia si ma duc cu ea in pat si sa vedem data viitoare cum va fi
She:
Me: e devreme
She: tocmai
She: sa mai complotez una
She: somn usor for later si vise....
She: linistite
She:
She:
Me: fără vise
Me: e mai odihnitor
She: o sa visezi
Me: nu
She: bine
Me: ori real ori nu
She: bine atunci nu te mai pup nici de nb
Me: somn odihnitor ție!
Me: ba da
Me: pupă-mă
Me: și mușcă-mă de obraz
She:
She: [kiss]  plus o muscatura de obraz
Me: îți imaginezi că nu te las să te mai ridici de lângă mine dacă faci asta
Me: dar somn fain
She:  ma duc ma duc dupa ce te musc si de ureche si iti adulmec mirosul pe gat...si te ling usor pana inapoi pe obraz
She is typing...
She:
She has signed out. (XX.XX.XX XX:XX)

Me: nici dracu nu te-ar lua cum te-aș lua eu dacă ai face asta!

No comments:

Post a Comment

Followers