06 April 2010

Frumoaso

Erai o copilă.


     S-a întors la mine, dar s-a întors pentru ea, s-a întors pentru a mă face să simt din nou gustul eşecului..

     Dar tu copil, tu m-ai readus în lumea simţirilor, în lumea responsabilităţilor emoţionale, a sentimentelor sincere şi a incertitudinii ce te face să trăieşti cu adevărat.

     Tu copil, m-ai ajutat să trec peste, tu copil m-ai înţeles, mi-ai acceptat indisponibilitatea emoţională, tu copil mi-ai fost sprijin atunci când aveam cea mai mare nevoie.. fără să ştii însă dacă îţi va fi recompensat efortul..

     Judecam fetele de vârsta ta.. nu puteam crede că mă voi regăsi în tine, nu credeam că mă poţi aduna, că mă poţi înţelege... şi în cele din urmă iubi. Nu credeam că pot exista atâtea sentimente într-un copil atât de zburdalnic şi zâmbăreţ.

     Am preferat să nu văd un sfârşit al relaţiei, crezând că asta duce la inevitabilul eşec.. Am refuzat să îmi accept ideile raţionale şoptindu-mi că suntem prea diferiţi.. am refuzat.. sau poate nu am avut puterea de a recunoaşte..

     Eşti încă prea tânără să merite să te schimbi pentru mine, eşti mult prea tânără să renunţi la tine pentru cineva, frumoaso... mult prea tânără.

     Mai ţii minte când îmi lăsai bileţele în buzunarul jachetei în care îmi scriai fără sens pentru a-mi ţine mintea ocupată?
Mai ţii minte când ai fost la cursurile mele doar pentru a lua notiţe pentru mine doar pentru că eu nu eram capabil să dau ochii cu lumea? Iar eu nu ştiam nimic din ce faci tu?

     În mintea mea erai doar o copilă.. care făcuse o pasiune pentru mine.. o copilă ce nu avea de unde să ştie ce înseamnă iubirea, ce înseamnă o relaţie..

     Ai avut răbdare să trec peste, ai avut atâta răbdare încât adeseori mă întreb câtă iubire puteai să ai de împărtăşit..
Mi-a luat mult să te cunosc, mi-a luat mult să te văd cu adevărat, să înţeleg tot ce făceai tu pentru mine.

     Te-a surprins prima mea invitaţie la ceai, te-a surprins atitudinea mea.. aşa cum m-a surprins şi pe mine să îmi dau seama câte faci pentru mine.. cât de frumoasă poţi fi când îmi cânţi la telecomandă să mă bine-dispui, când îmi închizi monitorul şi îmi pui mâinile la ochii şi îmi reciţi un nou poem învăţat..


     În acea seară am început să mă simt atras de tine. Moralul meu ridicat te-a transformat şi pe tine.. ţi-ai pierdut inocenţa, ţi-ai abandonat zburdălnicia, aura de copil neştiutor... şi deodată erai femeia care se vroia iubită, femeia care îşi folosea farmecele, femeia care credeam că nu poate exista într-un copil.

     Ţi-am simţit lacrimile când te-am sărutat prima oară, te-am simţit geloasă când am redevenit receptiv la oameni, te-am simţit slabă când te-am strâns în braţe, te-am simţit puternică când te-am luat de mână în faţa lor, te-am simţit iar copilă când ai greşit, te-am simţit plină de iubire când te-am iertat.

Mi-aş fi dorit să-ţi fi putut spune toate astea..



     Şi totuşi, nu ştiu dacă te-am iubit cu adevărat.. sau am găsit în tine refugiul după Ea..

6 comments:

  1. Doar o umila parere din partea mea ca deaia scrie aici post a comment nu ?! :)

    Tind sa cred ca la tine oamenii se impart in Ea si restu`.
    Tind sa cred ca faci comparatii mereu.(intre Ea...si alte "ele".
    Tind sa cred ca-ti place sa faci toate astea.
    Tind sa cred ca-ti place "durerea" care ti-o provoaca (probabil) aminitirea Ei...?!
    EI bine... cred si atat.
    Dar e cam trist sa faci toate astea, probabil la un moment dat te vei satura si tu.

    Numai bine iti doresc omule! :)

    ReplyDelete
  2. Adesea imi place sa ma refugiez de restul lumi si sa ma dedic macar pt cateva ore mie insumi; imi place sa scriu sau sa citesc insa de ceva vreme nu mai gasesc nimic deosebit.. sau... poate ca am gasit ceva care este putin spus minunat. Adesea ma intreb de ce nu sunt toti baietii asa cum esti tu? Este minunat sa auzi ca exista si persoane ca tine, care pun suflet in ceea ce fac si reusesc sa vada in persoanele din jurul sau partiile lor deosebite si extrem de particulare. Gandesti minunat!

    ReplyDelete
  3. Stii am incercat sa gasesc esentialul dintr-o persoana care scria poate la fel de frumos ca si tine... si am ramas dezamagita. Ceea ce insemna pt mine frumusete pentru el insemna un gand care merita pus doar pe hartie... in spatele unui baiat pe care il credeam sensibil am descoperit o persoana rasfatata...si totusi si in spatele lui se ascundea un ideal... o ea!
    In fiecare dintre noi se ascunde un El, respectiv o Ea... iar in urma acestei persoane mereu va ramane un gol.. pe care oricat de mult te saturi nu il poti umple. Uneori e mai greu sa lasi la o parte acea persoana, chiar daca tu nu o mai iubesti pe ea, ci iubesti amintirile... acele vremuri in care erati fericiti impreuna si care nu au putut atinge infinitul!

    ReplyDelete
  4. Interesant. Am impresia ca stai prea legat de trecut. Nu iti zic sa uiti trecutul, dar lasa-l sa fie ce e, trecut, si traieste clipa prezenta! Faptul ca ai fost la un moment dat fericit nu se datoreaza altcuiva decat tie, deci puterea de a fi fericit, complet, asa cum vrei sa fi, e numai in mainile tale. Faptul ca te legi de trecut nu demonstreaza decat ca ti-e frica de prezent.
    Ma scuzi daca am fost cam aspra, dar ma deranjeaza cand oamenii isi saboteaza fericirea cu buna stiinta.

    ReplyDelete
  5. Mmm. Copila cu gust de femeie.

    ReplyDelete

Followers