08 February 2010

Emoţii



   Niciodată nu am suportat să îi văd lacrimi în ochi.. poate empatia, poate iubirea, pasiunea pentru Ea, m-a făcut ca mai toate lacrimile să-i fie de fericire, de emoţie pozitivă.

    La început mi-a fost greu să înţeleg de ce îi dădeau lacrimile când după ce ieşeam pe uşa ei, sunam înapoi la sonerie, îmi deschidea, o sărutăm scurt şi apăsat şi fugeam pe scări ca un necunoscut..
    Când îi vedeam lipsa de dispoziţie pe chip şi o luam în braţe şi îi spuneam că nu mai mergem la chef, că mergem în parc să-mi stea în braţe..
    Când după o discuţie oarecum dureroasă pentru amândoi, supărat fiind, foarte lent îmi duceam mâna dreaptă de pe obrazul pe gâtul ei, fără să o privesc în ochi şi la fel de încet îmi înclinam capul apropiindu-l de al ei, cu ochii aţintiţi pe gură. Şi văzând în aceste infernal de lungi şi tăcute momente cum se pierde, cum respiră necontrolat şi îi tremură mâinile..

    Când într-o zi ce trebuia să fie banală îi făceam un cadou şi îi dădeam o floare, spunându-i că "doar pentru că e joi şi pentru că meriţi"
    Când ştia că renunţ la ceva foarte important pentru mine doar pentru a-i fi ei bine, şi eu nu îi spuneam de compromisul făcut..

Şi.. şi nu poţi trăi ceva mai intens decât sărutul unei fete cu lacrimi de fericire în ochi..

6 comments:

  1. foarte frumos
    sa inteleg ca esti intr-o situatie mai pputin fericita sau e doar stilul tau ...?

    ReplyDelete
  2. aş vrea să cred că aşa mi-e stilul, că am trecut peste.

    ReplyDelete
  3. o sa treci.
    am avut o situatie similara.. si a trecut.
    nu exista sfarsit ci doar un inceput. :)

    ReplyDelete
  4. Incerca sa te mobilizezi cumva.. in ritmul asta nu ai sa treci peste..

    ReplyDelete
  5. poate suna banal dar stiu ce inseamna. anumite persoane au asemenea efecte asupra altora, si fara ele lumea fiecaruia dintre noi ar fi complet diferita. anumite senzatii nu se uita niciodata. le poti arhiva in fata celorlalti, si poti sa te prefaci, dar nu le poti sterge. Si nu le stergi pt simplul fapt ca nu vrei sa le steri. Sti ca sunt momente mult prea perfecte cu care nu vei mai avea ocazia de a te intalni vreodata.

    ReplyDelete
  6. Citind ceea ce ai scris aici mi-am adus aminte de unele clipe pe care vroiam sa le uit pentru a nu ma mai gandi ca ele nu se mai intorc... Ei bine, amintirile frumoase nu se uita... Cat de constienta am inceput sa devin de acest lucru.

    ReplyDelete

Followers