09 February 2010

Te las..


Niciodată n-am ştiut ce e în sufletul ei, mereu am crezut-o rece. Însă privirea plină de sentiment pe care a scăpat-o la ieşirea din sală a trădat-o. Pentru prima dată vedeam trăiri emoţionale pe chipul ei.

Am fugit după ea, am prins-o în fugă de mână şi s-a întors spre mine cu lacrimi în ochi şi mi-a spus răstit s-o las în pace.
I-am dat drumul la mână, s-a întors cu spatele la mine şi şi-a pus mâinile în cap, trecându-le prin păr.

Nu ştiam ce să fac, trebuia să o distrag, aveam emoţii puternice.
Am prins-o iar de mână, am întors-o violent spre mine şi la fel de violent am sărutat-o. Scurt!

Nu pot să-mi dau seama dacă mi-a răspuns la sărut, dar a închis ochii. La fel de brusc m-am şi depărtat de ea, fără să-i spun un cuvânt, m-am întors înuntru...

2 comments:

  1. ai trait atat d intens totul... mai rar asa ceva.
    f draguuuts :X ;))

    ReplyDelete
  2. foarte frumos.te admir deoarece nu sunt multi baieti care scriu aja

    ReplyDelete

Followers