12 February 2010

Sunt un copil.. (III)


    Deschide energic uşa la cameră, aprinde lumina, o stinge şi mă trage spre patul meu.
Atât cât a ţinut lumina aprinsă am apucat să văd că şi cel de-al treilea pat e ocupat.. şi dacă am văzut bine, tot un cuplu era în el.

    Se descalţă în mers. Avea nişte săndăluţe din material textil în carouri de gri cu vişiniu ce puteau fi uşor scoase din picioare.
Eu nu mai aveam papucii de pe ringul de dans.
    Îmi da drumul la mână, trage pilota violent şi se pune în pat, însă nu îmi dau seama cum, că nu pot vedea în bezna aia. Mă apropii încet să nu o lovesc şi dau de o mână a ei întinsă spre a mă întâmpina.
Realizez că s-a întins normal, de-a lungul. Mă pun şi eu cu faţa spre ea. Trag pilota peste noi şi ea o trage cât să ne acopere de tot.
     Adoptă poziţia fetusului cu mâinile după mijlocul meu.
Îşi desparte picioarele pentru a-mi pune şi eu un picior într-ale ei, ne-prea având loc să mă întind cu picioarele pe lângă ea. Celălalt picior îl pun peste. Mă trage spre ea.
    Capul ei venea undeva la gâtul meu. Ridică capul şi mă sărută pe gât. Stăteam incomod că nu avem cum să îmi poziţionez mâinile.


    Reuşesc să duc o mână pe sub capul ei.. sperând că nu am tras-o de păr cu mişcarea asta.
Cealaltă mână nu reuşesc nicicum să o aşez, Ea e lipită de perete, peste spate nu o pot da, pe gât sau faţă mi-e incomod, .... şi ea realizează asta şi îmi prinde mâna cu mâna ei, îşi plimbă palma până mi-o găseşte pe a mea şi mi-o duce pe fundul ei.

    Mă sărută lent pe gât, eu o mângâi lent pe gât şi coapse...
    Ridica capul şi mă muşcă de bărbie apoi de buze..
    Profit de uşoara ei ridicare pe o mână şi mă învârt sub ea în aşa fel încât să ajungă peste mine. Îi simt un zâmbet fugar când cu coapsa dă peste partea superioară deja ridicată a pantalonilor.
    Îşi duce ambele mâini pe pieptul meu, dar pe sub cămaşă, iar eu îmi las o mână pe fund căutând să-i ridic rochiţa de până sub genunchi, iar cu cealaltă fac lente mişcări pe spate alternând cu ciupiri uşoare, oarecum căutând şi modul de descheiere a rochiţei.

    Se dă într-o parte de pe mine să-mi poată deschide nasurii de la cămaşă.. are mişcări destul de violente.. Cred că zâmbeşte.. are o mimică complexă şi e şi întuneric. După ce-i descheie pe toţi se ridică brusc de pe mine probabil cu dorinţa de a mă ridica şi eu să-mi scot cămaşa. Mă ridic şi imediat îmi trage cămaşa, sucindu-mi un pic mâna, moment în care mă trag un pic. Îşi dă seama şi scapă un "scuze" amuzat.
    Reuşeşte să-mi dea jos cămaşa după un mic ajutor din partea mea după care se calmează brusc. Mă mângâie teribil de lent pe piept sărutându-mă. Rochiţa i-am ridicat-o până să-i pot mângâia fundul direct pe piele dar de descheiat n-am reuşit.
    Înţelege că în poziţia actuală nu reuşesc să trag fermoarul scurt, se ridica înapoi pe mine.
Prind iar fermoarul şi acuma alunecă uşor jos.

    Mă simţeam aiurea, nu ştiam cum se scoate rochiţa. Adică pe cap sau în jos.. La cât era de scurt fermoarul, am presupus că pe jos, deşi avea şi mici breteluţe.
    Dar dau să trag de ea în sus, ea înţelege, mă prinde de mână şi trage în jos un pic, cât să înţeleg. Am presupus bine.. Se ridică pe genunchi până îi trag rochiţa de pe ea pe şolduri, după care îşi ridică un pic picioarele să o pot scoate de tot, moment în care o împing cu mâinile cât merge după care cu picioarele o apuc cumva şi ajutat şi de mişcările picioarelor ei, ajunge la picioarele noastre.

    E atât de bine.. piele pe piele, începem să ne încălzim, să transpiram..

    Duc ambele mâini pe spate mângâind-o şi ba strângând uşor porţiuni de piele, ba zgâriind-o cu unghile-mi scurte. În paralel căutasem sistemul de deschidere al sutienului dar nu avea.. deci cred că îl are în faţă.. Şi continui .. şi câtă plăcere îmi generează.. o simt cum tresare la strângerile mai bruşte sau când fac un gest neanticipat.. trăieşte şi ea..

    Mai duc o dată mâna pe fund să-i simt aşa cum îmi place mie clasicul thong, după care destul de violent o întorc pe spate.
    O simţeam surprinsă.
    Îi prind iar chipul între palme şi o sărut lung şi apăsat.. continui să o sărut, să îi muşc buzele şi mâna dreaptă să-mi plece peste umărul ei şi peste mijloc şi mâna stângă tot chipul i-l mângâia... Îmi las mâna să-mi alunece peste abdomen, să o simt cum se încordează, cum tresare şi cum îi creşte pulsul...
    Mă depărtez de ea cu tot corpul, numai mâinile o mai ating.. mă sprijin apoi cu mâinile în laterale şi mă apuc să o sărut pe gât, ea ridicându-şi capul şi înfigându-şi degetele în părul meu.


    Şi de pe gât încep uşor să tot cobor, să îi urmăresc clavicula dreaptă cu buzele, oprindu-mă în locaşul format la baza gâtului din intersecţia claviculelor şi îi aspir pielea, simţind-o cum se foieşte.. Urc înapoi pe gât cu o urmă subţire făcută cu limba pe care o urmăresc înapoi suflând uşor, ştiind senzaţiile ce le crează.. şi mai ales înţelegând ce înseamnă pentru ea .. - înfigându-şi unghile în spatele şi umărul meu..
    Cobor mai jos cu gura, deasupra sânilor.. şi cu o mână urcând uşor de pe abdomen, îi caut sistemul de deschidere aflat între sâni.. Îmi iese repede, apropiind cele două puncte de prindere şi mişcarea în sensuri opuse am simţit cum s-au decuplat.. şi le-am dat drumul.. făcând uşoare mişcări dinspre buric spre gât printre sâni cu degetele, înconjurând de câteva ori buricul..

    Respiră destul de puternic şi de rapid, în mângâieri îi simt inima bătându-i cu putere.. E a mea.. doar a mea.

    Mâna o cobor tot mai în jos, însă vreau să-i lungesc trăirile ... aşa că o duc pe interiorul coapselor.. şi deşi a depărtat picioarele, nu am schimbat poziţia mâinii, făcând curse de pe o coapsă pe alta, de pe interior spre exterior... Nu durează mult şi mâna ei de pe umărul meu o simt prinzându-mi mâna de pe coapse şi ducându-mi-o lent între picioarele ei, apăsând, mimând scurte mişcări până am început eu să o mişc, urcând apoi pe mână mea înapoi până pe umăr după care în păr.

    Buzele reveniseră înapoi desupra sânilor după ce am rescanat gâtul.. şi am început să-i urc uşor pe sâni.. Sărutam lent, făceam diverse mişcări atingând-o doar cu buzele, sau cu vârful nasului, umezindu-i mici porţiuni de piele după care suflam lent simţindu-i încordările în muşchi, simţind-o tresărind.. şi scăpând involuntare greu perceptibile gemete.
    Mâna îmi era tot acolo, simţind prin materialul subţire unde mişcările-mi să fie accentuate.. însă în continuare lente. Nu ştiu dacă era ea pregătită sau doar degetele mele transpirate..
    Făcea uşoare mişcări din şolduri, din bazin, si mâna din păr tot accelerea violent mişcarea.. parcă dorind să accelerez şi eu mişcările degetelor.. Avea mici spasme în tot corpul..
Dar nu vroiam, vroiam să fie o noapte lungă..

    De pe sâni pe abdomen şi invers, apoi înapoi pe chip, muşcându-i lobul urechii, buzele, muşcându-i şi sărutându-i fiecare părticică de piele..
    Transpirată, spasme necontrolate, respiraţie violentă.. uitasem că o femeie se poate pierde aşa.. uitasem.


    Acesta e unul din momentele alea în care femeia e numai a ta, când simţi cu adevărat că trăieşti văzând cum la mâna ta e fericirea temporară a Ei.. E unul din acele momente în care realizezi că scopul tău în viaţă trebuie să fie unul măreţ, că banala viaţă de zi cu zi e un nimic..
    Ea, epuizată şi energică în acelaşi timp, având cu disperare nevoie de tine, cu pielea deosebit de fierbinte şi transpirată, dezbrăcată atât fizic de haine cât şi psihic de secrete... Ea care te face să te simţi slab pentru ce simţi dar puternic pentru ce faci şi care ... în momentul de faţă ţi-e singura şi cea mai mare slăbiciune..

Prin trăirile lor îmi trăiesc eu fericirea..


[...]

3 comments:

  1. Omule.. esti incredibil..

    Respectele mele..

    ReplyDelete
  2. Imi place sa citsec, dar greu gasesc ceva care sa ma atraga cu adevarat, insa felul tau de a scrie pot sa spun ca este incredibil. aici deja este vorba de talent. Toata stima!

    ReplyDelete
  3. Incontrolabil. :)

    E destul de (...)

    ReplyDelete

Followers