09 February 2010

Trei luni


    Trei luni i-au trebuit să-mi spună cât de importantă se simţea când îi deschideam uşile..
şi când îi luam haina de pe ea în localuri şi când intram în casă - şi o ajutam să o îmbrace la plecare..
şi când prietenii care nu o întâlniseră îi spuneau că e întradevăr specială aşa cum le-am povestit eu..
şi când o dată pe lună avea dispoziţia proastă şi eu îi satisfăceam toate dorinţele chiar şi cele nerostite..
şi când îmi convingeam toată gaşca să facem ceva special pentru ea..
şi când eu aveam chef să ne iubim şi ea părea să nu - şi recurgeam la petting..
şi când o luam în braţe şi o sărutam într-un loc aglomerat..
şi când îi aranjam eşarfa sau părul din instinct..
şi când îi ştergeam diversele urme de ceva de pe faţă, la masă când mâncam, cu un şerveţel sau cu degetul mare..
şi când eram în staţie şi ploua şi a trecut şoferul ăla furios prin balta din faţa noastră şi m-am băgat între ea şi baltă în momentul potrivit, şi plin de apă şi ea fără un strop, am sărutat-o - fiind în centrul atenţiei.

Ei i-au trebuit trei luni.. mie o relaţie întreagă..

1 comment:

Followers