15 February 2010

Revedere


Era în centru cu el de braţ..
El, un alt nimeni în care mă caută.

Avea un trandafir în mână, un clasic trandafir... Numai eu pare-se ştiu ce îi place cu adevărat..

Eu eram cu refugiul meu, cu gaşca. Doream inelele de ceapă cu coji de cartofi în localul nostru.. dar de data asta nu am mai avut loc.. cuplurile îndrăgostite mai special o zi pe an, ocupaseră toate locurile azi.

Îl ţinea de braţ aşa cum mă ţinea pe mine... şi eu eram cândva în locul lui...

De la gaşcă am aflat că ea m-a observat prima şi a tras de el să meargă, să nu ne întâlnim..
Dar totuşi, privirile ni s-au întâlnit..
Eram pierdut pentru a mia oară în privirea ei... şi ea a simţit asta...
M-a salutat dând din cap şi l-a luat pe el de braţ şi au plecat.

Nu ştiu cine e el, nu cred că el ştie de mine, nu a văzut scena asta.. şi nu-mi doream să o facă, şi nu mă interesează... e doar un alt refugiu peste care o să treacă.

Am crezut că nu va face asta.. am crezut că maturizarea din timpul relaţiei o să-şi spună cuvântul dar... nu... ca majoritatea... şi-a găsit refugiul într-un alt partener pe care precis.. îl amăgeşte că îl iubeşte când de fapt ea încearcă să treacă peste finalul unei relaţii de vis.

Le-am zis lor, găştii, că nu mi-e ok, că plec acasă.. şi că nu am nevoie să fiu condus. De aia e gaşca mea... pentru că îmi poate suporta toanele, pentru îmi înţelege problema, pentru că mă ajută să trec peste.

Şi-am plecat înapoi spre casă....

O să părăsească în curând oraşul... şi o să pot ieşi fără să-mi fie frică că mă pierd iar în mijlocul străzii văzând-o.. O să se întoarcă acolo unde aveam să ne facem viitorul împreună, şi de unde am fugit ca un laş.. am fugit de durerea ce aveam să o port dacă rămâneam..., ştiind că numai acasă mă pot aduna.. Nu mai e atâta prestigiu în ce studiez.. dar cu ea în oraş, oricât de prestigios mi-ar fi fost locul de studii, tot nimic nu făceam.. Înapoi la gaşcă, înapoi acasă... şi departe de Ea.

6 comments:

  1. Atunci când îi zăresc împreună cel mai mult detest faptul că zâmbeşte la ea.. zâmbeste aşa cum îmi zămbea şi mie, şi probabil multor altora.. urăsc să văd cum poate să treacă aşa uşor şi nepăsător călcând p suflete vii...
    prefer d o mie d ori să îi vad făcând cu totul alt ceva... numai să nu zâmbească.
    Nu cred ca e cel mai egoist lucru p care mi'l doresc.

    ReplyDelete
  2. Egoist? Nici pe departe.. dar decat sa ii vezi zambind mai bine nu ii mai vezi.. cu fiecare zambest inima ta se rupe in mii de bucatele..

    ReplyDelete
  3. dragutza povestea!!
    :)
    Dar “Tot ceea ce pierdem, pierdem pentru totdeauna”

    ReplyDelete
  4. Ce te-a facut sa scrii? De ce ai inceput cu "Mereu ea"? E aceea-si ea de la inceput pana in momentul de fata sau cumva e doar ea, cea pe care o vezi in alte ele?

    ReplyDelete
  5. Ea, cea pe care o găsesc în alte ele.
    Dar pe care o regăsesc adesea în aceeaşi persoană, fostă persoană.

    ReplyDelete
  6. Cat de neplacut este sa ma regasesc in locul ei... Cat de mult afecteaza o intamplare ca aceasta ambele persoane... Nici mie nu imi este usor sa il caut pe el in alte priviri in alte zambete si sa stiu ca niciodata nu va mai fi la fel.
    Egoist? Deloc!

    ReplyDelete

Followers