05 February 2010

Mereu Ea


De ce să fiu al alteia decât a celei de care sunt îndrăgostit orbeşte.. de să-mi pierd raţiunea în încercarea de a o face geloasă, de ce? Nici nu mă vede!


E în fiecare zi acolo, cu aceeaşi dinţi albi iviţi în zâmbete,
cu aceeaşi ochi căprui, coloare a tuturor dar totuşi niciunii aşa frumoşi,
cu aceleaşi mişcări gentile... să mă atingă uşor pe gât şi pe chip, privindu-mă în ochi cu acelaşi surâs superior şi Da! .. să mă sărute ...
cu aceleaşi mâini finuţe,
cu acelaşi impecabil french,
şi aceeaşi superioritate debordantă...

2 comments:

  1. detaliile sunt importante si pentru tine.
    poate pentru ca nu t merita...

    ReplyDelete
  2. Esti o persoana de apreciat si singer, incep sa realizez ca in lumea aceasra mai este inca cineva de sex masculin care reuseste sa iubeasca.

    ReplyDelete

Followers