07 February 2010

Regrete


Aş fi vrut să-i spun că o iubesc atunci când m-ar fi crezut..

'mi-era imposibil să-i spun cât de frumoasă era.. cât îmi plăcea când îşi dădea părul după ureche.. când îşi lipea mâinile de pieptul meu mirosindu-mi gâtul după duş.. cum mă ruga din priviri să o iau în braţe.. cum îşi trecea mâna prin părul meu când ne iubeam.. şi o iubeam!

După ce le pierzi simţi că te-ai pierdut şi pe tine, simţi şi realizezi cât de puţin te cunoşti, cât de mult puteai să oferi, şi cel mai dureros - că nu le poţi aduce înapoi..

5 comments:

  1. niciodata nu e prea tarziu.
    fa.o sa t creada din nou si ai sa fi suprins de rezultat.

    ReplyDelete
  2. uneori e limpede că nu mai merge.. Şi dacă mai merge, nu mai sunt eu în stare să-i dovedesc.

    ReplyDelete
  3. nu exista nu pot... exista nu vreau.
    cauta "cheita".

    ReplyDelete
  4. Exista nu pot.. pentru ca nimic nu ar mai fi la fel..

    ReplyDelete
  5. uneori o privire sau o imbratisare face mai mult decat un "Te iubesc!". De o privire sau de o imbratisare nu te poti indoi niciodata, insa in niste cuvinte nu poti avea niciodata incredere deplina.

    ReplyDelete

Followers